18 września 2016

KOSMETYCZNE ODKRYCIA #3 - Myjka do twarzy z Rossmanna

myjka for your beauty
Będąc na zakupach w Rossmannie zupełnie przypadkiem wpadła mi w oko taka oto urocza różowiutka myjka do twarzy z For Your Beauty (swoją droga gdybym jej szukała pewnie bym jej nie znalazła, gdyż leżała zakamuflowana wśród gąbek kąpielowych). Co prawda słyszałam już pozytywne opinie o tej myjce jednak nie planowałam jej kupić. Zrobiłam to pod wpływem impulsu i oczywiście bardzo przystępnej ceny - 5 zł. O tym jak się u mnie sprawowała przeczytacie w dalszej części wpisu.

Czym wyróżnia się ta myjka?


Na opakowaniu możemy przeczytać, że jest to myjka silikonowa masująco-peelingująca do twarzy. Składa się ona z równomiernie ułożonych igiełek, które mimo że są ostro zakończone nie podrażniają skóry. Z wyglądu myjka przypomina mi trochę Tangle Teezer ;) Mycie nią jest bardzo przyjemne, nie czuć drapania, tylko relaksujące masowanie. Z tyłu wyposażona została w wygodny silikonowy uchwyt dzięki czemu mycie jest bardzo poręczne.

myjka z rossmanna
Igiełki, które widzicie są bardzo delikatne i nie powodują podrażnień

Z tyłu opakowania możemy przeczytać:

Dobroczynny masaż i delikatne oczyszczenie. Delikatne włókna peelingu łagodnie usuwają martwe cząstki naskórka, podczas gdy wypustki masujące zapewniają pobudzający ukrwienie masaż twarzy.


Jak myjka sprawuje się u mnie?


W pełni zgadzam się z opisem, który producent zamieścił na opakowaniu . Po umyciu skóra jest w pełni odświeżona i wygładzona i sprawia wrażenie bardzo czystej. Nigdy nie miałam takiego uczucia po umyciu samym żelem. Przez jakiś czas wyczuwalne jest dobroczynne działanie masażu i poprawa ukrwienia skóry. Skóra wydaje się bardziej napięta (w pozytywnym znaczeniu) i oczyszczona.

Ja używam myjki następująco: zwilżam twarz wodą i nakładam na nią żel do mycia twarzy, następnie okrężnymi ruchami masuje całą twarz myjką, po czym spłukuję wodą. Po osuszeniu przecieram jeszcze twarz tonikiem i nakładam krem. Po takim zabiegu mam poczucie, że naprawdę oczyściłam swoją twarz. Myjkę stosuję codziennie wieczorem i od czasu do czasu rano. Nie jest to jeden ze zbędnych gadżetów, które po zakupie lądują na dnie kosmetyczki, ale naprawdę przydatna rzecz. U mnie leży na półce nad umywalką i rzeczywiście regularnie ją stosuję. Muszę przyznać, że teraz nie wyobrażam sobie mycia twarzy bez tej myjki.


Podsumowanie.


Oczywiście jak najbardziej polecam zakup myjki z Rossmanna. Jest w bardzo przystępnej cenie, a naprawdę poprawia komfort mycia twarzy. Nie musimy już np. dodatkowo stosować peelingów. Jest bardzo łagodna i nie podrażnia skóry, a mycie ją jest naprawdę przyjemne. Świetnie radzi sobie ze złuszczaniem martwego naskórka, na dodatek delikatnie masuje, co jest bardzo korzystne dla naszej twarzy. Widziałam podobne myjki np. w Hebe, które wizualnie wyglądają podobnie. Niestety nie mam porównania. W każdym razie z myjki z For Your Beauty jestem jak najbardziej zadowolona. Stosuję ją od niedawna, ale już teraz widzę pozytywne efekty na mojej skórze.



Cena: 5zł

Dostępność: Rossmann



Stosowałyście może tę myjkę? A może macie jakieś inne sprawdzone sposoby na oczyszczanie twarzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie śmiało o Waszych sposobach na niedrogie poprawienie swojej urody. Razem stańmy się jeszcze piękniejsze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...