17 września 2016

TESTOWANE NA MNIE #2 - Wzmacnianie rzęs z pomadką Alterra

jak wzmocnić rzęsy

Moje rzęsy od zawsze były krótkie i rzadkie. Na dodatek były bardzo słabe, gdyż zwykłe przetarcie oka, bądź nałożenie tuszu powodowało, że jakaś z nich wypadła. Byłam załamana, gdyż mimo nałożonego makijażu moje oko nie wyglądało dobrze. Na ratunek postanowiłam zakupić jakąś odżywkę do rzęs. Wybór padł na serum 3 w 1 z Eveline, Advance Volumiere ze względu na niską cenę i dostępność. Niestety mimo stosowania jej codziennie nie zauważyłam żadnych efektów. Już miałam się poddać, gdy przypadkowo na jednym z blogów urodowych przeczytałam o wzmacnianiu rzęs z pomocą pomadki do ust Alterra. Na początku dosyć sceptycznie podchodziłam do tego pomysłu, ponieważ nakładanie kosmetyku do ust na rzęsy wydawało mi się co najmniej dziwne. Zmieniłam zdanie, gdy pewnego dnia będąc w Rossmanie spojrzałam na skład tej pomadki.


Analiza składu.

Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Cera Alba (wosk pszczeli), Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Candelilia Cera (wosk z liści wilczomlecza meksykańskiego), Palmitic Acid (kwas palmitynowy, emolient), Stearic Acid (kwas tłuszczowy z naturalnych wosków), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Tocopheryl Acetate (estrowa forma wit. E), Aroma (zapach), Helianthus Annuus Seed Oil (olej słonecznikowy), Chamomilla Recutita Oil (olej z koszyczków kwiatowych rumianku), Daucus Carota Sativa Root Extract (ekstrakt z marchwii), Beta-Carote (beta-karoten, prowitamina A), Tocopherol (witamina E).


Jak widać skład tej pomadki jest bardzo naturalny i przeważają w nim oleje. Znajdziemy w nim również naturalne woski oraz witaminy. Mimo że występuje ona pod nazwą "pomadka rumiankowa", rumianek jest dosyć daleko w składzie, jednak nie na nim będzie nam zależeć, a na oleju rycynowym, który jest głównym składnikiem pomadki. Jak wiadomo olej ten bardzo dobrze wpływa na nasze rzęsy oraz włosy. Czemu więc nie zaaplikować go w formie pomadki? Zwłaszcza że ta ma bardzo przystępną cenę - 5zł, i jest dostępna prawie w każdym Rossmanie.


Jak stosuję pomadkę?

Ponieważ nie miałam spiralki do rzęs, ani czystej szczoteczki od tuszu, wpadłam na inny pomysł. Mianowicie postanowiłam wykorzystać do tego nieszczęsne serum z Eveline. Wsmarowuje pomadkę na szczoteczkę od tej odżywki obracając ja na końcówce sztyftu i potem nakładam ją na rzęsy. Aplikuję ją na noc, gdyż zawartość wosków utrudniłaby nakładanie na nią tuszu. Już po dwóch tygodniach stosowania mogłam zauważyć pierwsze efekty - rzęsy stały się mocniejsze i stopniowo przestały wypadać. Tak wzmocnioną odżywkę nakładałam codziennie na rzęsy przed spaniem  przez mniej więcej dwa miesiące.

jak wzmocnić rzęsy
Tak wygląda nakładanie pomadki na szczoteczkę




Efekty.

Nie mam niestety zdjęć rzęs sprzed zastosowania kuracji, ale musicie uwierzyć mi na słowo że były bardzo rzadkie, krótkie i nawet po nałożeniu tuszu nie wyglądały najlepiej. Największą różnicę zauważyłam w przyroście dolnych rzęs, których na co dzień nie maluję. Dawniej nie było ich praktycznie widać, teraz są dużo dłuższe i gęstsze. Nastąpił również przyrost w wewnętrznych kącikach, gdzie kiedyś nie miałam rzęs prawie wcale. Pod spodem zamieszczam wam zdjęcia moich rzęs po miesiącu takiej kuracji (czyli z maja tego roku).


jak wzmocnić rzęsy
Na pierwszych dwóch zdjęciach rzęsy są bez makijażu, na trzecim jedna warstwa tuszu (Eveline megasize lashes)

Po dwóch miesiącach codziennej aplikacji efekt był na tyle zadowalający, że przerwałam stosowanie Alterry na rzęsy. Mogę powiedzieć nawet, że przyrost w wewnętrznych kącikach był na tyle duży, że rzęsy bez przerwy wchodziły mi do oczu, co było dosyć uciążliwe. Po przerwaniu kuracji rzęsy nadal są wzmocnione i nie wypadają, jednak zahamował się ich przyrost. Od jakiś dwóch tygodni znowu powróciłam do Alterry i zamierzam stosować ją jeszcze do końca września, żeby podtrzymać efekt, ale nie przedobrzyć ;) Pod spodem zamieszczam aktualne zdjęcia rzęs.

Jak widać mimo przerwy w kuracji rzęsy nadal są gęste i długie

Podsumowanie. 

Podsumowując, polecam jak najbardziej tę metodę. U nie sprawdziła się nawet lepiej niż dobrze. Efekt bardzo długo się utrzymuje, a koszt jest niewielki. Jedna pomadka spokojnie starcza na kilka miesięcy stosowania. Nareszcie widać moje rzęsy i nawet bez makijażu nie wyglądają najgorzej, a co najważniejsze przestały wreszcie wypadać. 

Nawet jeśli pomadka Alterra nie sprawdzi się u Was na rzęsach możecie zużyć ją, tradycyjnie, na ustach. Na pewno jest to lepszy wydatek niż droga odżywka do rzęs. Jeśli macie w domu odżywkę, która się nie sprawdziła, możecie wypróbować moja metodę i dodać do niej Alterrę. Na pewno nie zaszkodzi to rzęsom, gdyż pomadka ma świetny skład. Oczywiście jak każda kuracja, ta również wymaga cierpliwości i regularnego stosowania.  Mniej więcej po miesiącu powinny być widoczne efekty.



Stosowałyście może tę metodę? A może znacie inne sposoby na zagęszczenie i wydłużenie rzęs?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie śmiało o Waszych sposobach na niedrogie poprawienie swojej urody. Razem stańmy się jeszcze piękniejsze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...